Thursday 9 April 2015

perasaan sekarang? 
Bila ditanya apa kau nak sekarang? 
Ya sudah tentu jawapan aku adalah pantai, pulau, menyelam terjun dan hitamkan kulit.
Ya aku tahu kulit aku dah hitam. So what? Ada aku kisah? Yg penting aku dapat menyelam dlm masinnya air laut tu. Yg penting aku dapat lari dari segala kesibukan duniawi. Yg penting aku dapat jumpa banyak nemo nemo dlm laut.

Kau xnak beli baju baru ke? Kasut baru?
Ahhhh. Itu bukan lagi prioriti aku buat masa ni. Bukan lagi masa utk aku nak nampak smart. Apa yg aku nak adalah laut, pantai, laut dan pantai.
weh xsmart lah kau. Peduli apa aku!

Ermmm. Kalaulah ada berpeluang utk duduk di pulau. Alangkah indahnya.


Bosanlah pantai. Asal kau x pergi tempat tempat yg happening? Bandar bandar sikit.
well. This is my interest . I love beach. I love the smell of the ocean, the blue and I love the wind at the seashore. I love the sound of the wave. 
everyone got their own interest. So am I.

setiap hari asyik fikir pasal pantai pantai dan pantai. 
Rindunyaa......

3 comments: