Friday 10 April 2015

travel? backpack? jom kita

Actually minat ni datang secara xsengaja. My friend rizal kena kawen dekat medan. So aku rasa aku free time tu, so aku pon follow lah die. Perghh time tu excited giler sebab first time naik flight. Pergi indon je pon. Haha. Bia lah.


Dekat airport medan apa tah nama die dengan geng fotograper rizal

ni le umah sedara rizal kat sana


geng geng malaysia yg dtg time tu aku dgn mirol, pastu family rizal dgn die punya geng photographer. First and second night tido dekat umah sedara rizal. Last night tido hotel kat sana.


Delegasi dari malaysia. 

Best actually pergi negara org, tengok budaya dia. Selamber je diorg naik moto kabat 3 pergi banda. Pastu paling xboleh belah time nak balik airport driver van bawak giler laju, pastu hon hon Sampai lah terlanggar bahu perempuan tgah jalan kt tepi jalan. Selamber je x berenti tolong. Agaknya mmg dah biase kot org sana macam tu.

Lepas pada tu, aku pon fikir ok jugak aku abiskan cuti sem aku dgn travel . So that was my idea come from. Before that xpenah pon terfikir sebab maybe duit xde kot. Then I realized that I was spending too much money on things and goods.

Aku tekad setiap kali cuti sem aku nak pergi travel xkira luar malaysia atau dlm malaysia . Tapi destinasi aku bukanlah bandar bandar tapi island or pantai. Sebab apa? Sebab i love beach and the hot damn bitches at the beach. Hihihi

2 comments:

  1. Budaya medan dan malaysia tidak jauh bezanya. lebih kurang kita je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi kat sini xpenah tengok makcik jual belon depan kenduri bawak anak. kesian die. tengah panas. org sana buat x tahu je. ajak makan pon x. anak die kecik lagi. belon yg dijual pon dah lusuh.

      Delete